Čechová Miloslava Mgr. :: [04RZ1] Ruština Z1

Další předměty
[04NM2] Němčina M2
[04NP2] Němčina P2
[04RM2] Ruština M2
[04RP2] Ruština P2
[04RZ1] Ruština Z1
[04RZ3] Ruština Z3
[04RZ5] Ruština Z5
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 36
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Vstřícnost, snaha hodiny občas ozvláštnit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poutavost výuky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pochopení se začátečníky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Trochu tvrdší přístup by neuškodil. Jinak třeba význam cvičení na "hádání", co která slova znamenají, jsem doposud nepochopila, namísto půlhodiny tipování by se dalo vše říct během pěti minut.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Brzký ranní čas způsobuje malou pozornost u části studenstva - ale přece jen je to prvácký předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Nevyjádřeno
2 : |====................| 20 % [1] Příliš nízké
3 : |============........| 60 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké