Škereň Marek Ing. Ph.D. :: [12FOPT2] Fyzikální optika 2

Další předměty
[12BPFE2] Bakalářská práce 2
[12DPOF2] Diplomová práce 2
[12FOPT2] Fyzikální optika 2
[12VUOF2] Výzkumný úkol 2
[12ZPOP] Základní praktikum z optiky
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 8 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Přednášky byly přínosné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • struktura i forma mi přišla opravdu dobrá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Prezentace na webu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • slidy + vlastní poznámky z přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hlavně z presentací, které poskytne vyučující a pak z pár vlastních poznámek. Pro doplnění je možné se podívat do skript Fyzikální optika kapitola 7-8.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • slidy a zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • myslím, že zkoušející opravdu pozná, čemu student nerozumí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla zábavná. Pan Škeren má dobrý odhad, na co lze studenty dobře nachytat, přestože se ptá hlavně na základy a podstatu, nikoli na dlouhé vzorečky a odvozovačky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • komplexní znalosti o oboru, většinu věcí, o kterých mluví, sám zkoušel/počítal
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Schopnost přednést látku stručně, srozumitelně a výstižně. Na začátku každé přednášky rekapitulace z minula. Dobře připravená prezentace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • někdy by neškodilo víc kroků a poznámek na slidech, i když si člověk dělá poznámky nestlihne zapsat všechno, co bylo na přednášce řečeno
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není co zlepšovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5