Semerák Oldřich Doc.RNDr. Ph.D. :: [02OR] Obecná teorie relativity

Další předměty
[02OR] Obecná teorie relativity
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 36 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Super přednášky (až na ty lavice).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • dá sa to naučiť z poznámok z hodín
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky, porady se spolužáky a sešity starších spolužáků.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Skúška bola príjemná, otázky primerané učivu a Semerák naozaj vie poznať či danú tému chápete
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trvala déle, než se předpokládalo - ale bylo nás tam hodně a mě to zrovna nevadilo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odpovídající. Jen když si myslíte, že už se vás pan docent ptá na věci již neskutečně dlouho a probrali jste snad vše možné, zbývá ještě tak půl hodiny dalších otázek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Schopnosť jednoducho vysvetliť zložité veci
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prokládání výuky vtipy a její odlehčování - jinak by to totiž asi nešlo a nikdo by neposlouchal vzhledem k délce přednášky. Dokonalé využití tabule.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý výklad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=======.............| 33 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5