00RET  >  Rétorika

Počet hodnotících: 16 / 62
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 62 studentů.
Ukončilo předmět: 59 studentů.
|===================.| 95 %


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
  • predmet, ktery by mel patrit maximalne do volitelneho okruhu, nevidim smysl ho na nasi skole davat jako povinne volitelny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý a spíše odpočinkový předmět, přesto jsme se i něco naučili a hlavně to byla zábava a skvělé odreagování. Není to kredit úplně zadarmo, ale rozhodně to stálo za to.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Urcite se nechci dotknout pi. Kovarove, ktera byla fajn ucitelka, a nakonec z toho predmetu udelala i trochu zabavu....zato ten, kdo zaradil do studijnich programu trojici Pravo / Retorika / Psychologie, by zaslouzil dvacet na holou. Uz fakt chybi jenom Marxismus-Leninismus. Pokud v osnovach musi byt nejake procento humanitnich predmetu, urcite se to da nahradit necim inteligentnejsim ( filosofie, dejiny v podstate cehokoli atd).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice užitečný a zároveň příjemný a zábavný předmět. Po studentech je požadována aktivita, ale to jde úplně samo a navrch jde o bezvadné odreagování po ostatních mentálně náročných předmětech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný predmet, prebral zaujímavé témy, bol interaktívny, nie nudné písanie poznámok.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý i zábavný předmět, jako volbu mezi humanitními ho můžu velmi doporučit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • odpočinkové hodiny, které přinesou i některé opravdu užitečné rady k tvoření a provedení ústního projevu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět doporučuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět se mi moc líbil. Především asi proto, že tam málokdo páchl střízlivý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Takový odpočinkový předmět po náročném dni ve škole.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný predmet. Rétorika je mimo nášho oboru a človek vy očakával, že bude odfláknutá a tak povediac len do počtu, na hodinách som sa naozaj niečo naučil. Vrele odporúčam.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • aktivní činnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Milý úvod do problematiky rétoriky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Suprbombaextraspeciál předmět, kterej se hodí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • učivo bolo podané zábovnou formou a získané poznatky sa dajú využiť v bežnom živote
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • spoločenský predmet bol výborným spestrením výuky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [16] 1.69
1 : |============........| 62 % [10] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 6 % [1] 4
5 : |=...................| 6 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [16] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká