00UPRA  >  Úvod do práva

Počet hodnotících: 13 / 67
Procento hodnotících: 19 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 67 studentů.
Ukončilo předmět: 65 studentů.
|===================.| 97 %


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Celkem na pohodu předmět, náročnost opravdu odpovídala počtu získaných kreditů. Potřebná byla docházka a splnění zápočtového testu, na který byly otázky známé předem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je těžké hodnotit tento předmět. Člověk většinu času neposlouchá a radši tento čas věnuje přípravě na jiné předměty. Na druhé straně myslím, že pokud člověk poslouchá, tak se opravdu dozví to co očekával když si předmět zapisoval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předčítání základních znalostí gramotného člověka v pondělí v sedm večer? Nicméně rétorika ani psychologie na tom nebyla o moc lépe, dle reakcí spolužactva. Vážně netuším, proč musíme mít humanitní předmět, zvláště když jsme na tom s obecným rozhledem daleko lépe než leckterý student humanitních "věd". Nic nového jsem za celý semestr neslyšela, veškerý obsah přednášek byl nakonec zhuštěn do poslední přednášky, na kterých je bůhvíproč povinná účast. Strašný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět, který je naprosto k ničemu. Člověk na něm nic nemusí dělat, jen si ho odsedí a napsat "zápočtový test" dokáže naprosto každý?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dle mého názoru naprosto zbytečný předmět s nešťastnou formou výuky - člověk by potřeboval vědět, kam má sáhnout pro platné právní předpisy, a ne se učit prameny práva.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je dobre, ze to prednasel rozumny clovek a se zapoctem nedelal zadne drahoty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět mi nic nového nepřinesl. Chápu že škola musí vykazovat i výuku v jiných, než čistě technických, předmětech, avšak celé to bylo víceméně opakování gymnaziálních znalostí. Zkuste raději přidat předměty zabývající se dějinami nebo geografií, byť za stejnou kreditovou dotaci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět více méně úplně k ničemu. Předčítání ze sbírky zákonů můžu dělat i doma a nemusím kvůli tomu chodit na přednášky, na kterých se dělá prezence. Doporučuji vybrat si z nabídky ostatních dvou předmětů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi jednoduchý předmět nevyžadující téměř žádnou snahu, rétorika a psychologie jsou ale prý přínosnější
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zbytečný předmět, který mi nic nedal, pouze mi zaplácl volný večer
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hrůza
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velmi příjemný a nenáročný předmět. Na zápočet stačí de facto absolvovat pouze předposlední přednášku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé, v kontrastu s nepřeberným množstvím matematik a fyzik mně tento předmět přišel vkusným domícháním koktajlu druháckých předmětů na fjfi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [13] 3.31
1 : |=...................| 7 % [1] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 23 % [3] 2
3 : |=====...............| 23 % [3] 3
4 : |=====...............| 23 % [3] 4
5 : |=====...............| 23 % [3] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] nevyjádřeno
2 : |============........| 61 % [8] ano
3 : |=...................| 7 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |===.................| 15 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká