01LAA2  >  Lineární algebra A2

Počet hodnotících: 20 / 53
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 53 studentů.
Ukončilo předmět: 40 studentů.
|===============.....| 75 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Klika Václav Ing. Ph.D. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
  • Klíčový předmět. Znalosti z něho jsou potřeba ve všech předmětech třetího semestru -- obou fyzikách a samozřejmě analýze i numerice. Proto by se možná hodilo zvýšit hodinové dotace -- třeba na úkor termiky, kterou je hodně obtížné chápat bez matematického aparátu ze druháku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Letní kurz lineární algebry mi nepřipadal již tak abstraktní jako zimní, objekty, se kterými jsme pracovali, nám byli již známé, takže mi lineární algebra v létě připadala jednodušší, ovšem stále celkem zajímavá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na lineární algebru se odvoláváme asi ve všech předmětech. Dokázali jsme si Pythagorovu větu, zjistili, co je úhel mezi přímkami, a důkaz trojúhelníkové nerovnosti mezi vektory jsme postavili na trojúhelníkové nerovnosti mezi komplexními čísly. Áčková matematika mi vyhovuje. Nemusím tolik počítat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkný předmět. Důkazy se učí daleko líp, než na analýzu, všechny jsou jasné, bez škaredých fint. Na písemnou část u zkoušky se nemusí skoro nic počítat, řešení všech příkladů se dá vymyslet z teorie (když jí znáte). Ale na škodu to není.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborné pokračování lineární algebry ze zimního semestru se vším všudy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Druhý semestr algebry tak trochu pozbyl půvabu toho prvního. Nově zaváděné věci působí více účelově, než krásně abstraktní budování této teorie v zimním semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc pěkný, ale také nároční předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročný, ale zábavný předmět rozširující předměty LA1 a LAP z prvního semestru. Dvě hodiny týdně na přednášky jsou ale vzhledem k objemu látky dost málo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srovnatelně obtížný předmět jako LAP z prvního semestru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snadné, zřejmé, přímočaré, pěkné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vysoká laťka z prvního semestru byla udržena a stálo to za to :) . Rozhodně doporučuji. V porovnání s LAB není (až na zkoušku) o moc náročnější, neboť je vyšší hodinová dotace cvičení. Úkoly byly těžké a rozhodně to není zadarmo. Body se ale určitě vyplatí...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodí se mu plně porozumět, čerpá se z něj ve druháku značně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prostě lin. algebra. Nejlepší kapitoly (skalárná součin, metrická geometrie) jsou bohužel až na konci semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodně látky na 2 hodiny přednášek týdně.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Předmět samozřejmě naprosto nezbytný, ale myslím si že by se na variantě A měl klást větší důraz na teorii než na počítání.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice zajímavý a krásný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Důležitý předmět zejména pro fyziku ve druhém ročníku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • LAA2 pro mě byla tak trochu zklamáním. narozdíl od strhující algebry zimního semestru jsem měl zde pocit, že jde o nesourodou směs všeho, co se do zimy nevešlo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [20] 1.40
1 : |=============.......| 65 % [13] 1 (výborně)
2 : |======..............| 30 % [6] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [16] ano
3 : |==..................| 10 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká