01NUM2  >  Numerická matematika 2

Počet hodnotících: 4 / 15 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 15 studentů.
Ukončilo předmět: 14 studentů.
|===================.| 93 %

Beneš Michal prof.Dr.Ing. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • kvalitně vedený a užitečný předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náplň předmětu se dá nejlépe přirovnat k vogonské poezii. Na zaměření SIMI nemá co dělat a je proto dobře, že tam od nového studijího plánu nebude. A chudáci béčkaři co ho budou mít i nadále..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím si, že varianta se zkouškou (tj. NUM2) je naprosto zbytečná pro jiná A zaměření než je modelování. Např. na SIMI mi přijde zbytečné se učit dokazovat konvergence diferenčních schémat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování numeriky, týká se dif. rovnic. Pro mě předmět spíše nudný. K zápočtu je třeba napsat program řešící vybraný příklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [4] 2.75
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [2] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [2] ano
3 : |=====...............| 25 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká