Zajac Štefan Doc.Ing. CSc. :: [11ZFKL] Základy fyziky kondenzovaných látek

Další předměty
[11TPL2] Teorie pevných látek 2
[11ZFKL] Základy fyziky kondenzovaných látek
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 6 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Prezentace prof. Holého z matfyzu, Elementární fyzika pevných látek, zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Jako fatální považuju tuto věc: Nevěděli jsme, z čeho budeme zkoušeni, jelikož se na přednášce nic nedělalo. Nakonec jsme byli zkoušeni z látky ze skript, která přednášející pokládal za velmi špatně napsaná a nedoporučoval nám se z nich učit. Preferoval bych látku řádně odpřednášet a zkoušet z toho, co se probralo nebo z konkrétních materiálů. Navíc zkouška dopadla tak, že se po mě nic nechtělo a téma hovoru bylo mimo obor. Výsledek je ten, že nevím, co mám vědět; nevím, jak na tom jsem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Zajac: Vynikající řečnický talent. Podává netradiční cenné informace, které nelze jinde získat. Kratochvílová: Interaktivita. Pokládá dotazy. Dovedla mě vtáhnout do děje, cítil jsem se na stejné myšlenkové vlně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Zajac: Zbytečně se opakuje, mohli jsme se dozvědět víc informací. Například čas strávení vysvětlováním svých metod přednášení považuji za zbytečný. I když metapřednášení občas také neuškodí. Mohl by se také zeptat na náš názor, když už nás chválí. Větší interaktivita by neuškodila. Pan docent na dotazy není příliš zvyklý a jeho reakce se mi zdály nedostatečné. Kratochvílová: Požadoval bych důkladnější odvození, abych to nemusel luštit. Také bych preferoval užší spojení matematiky a fyzikálních představ, tyto 2 světy byly jaksi odděleny. Moderní způsob výuky je fajn, ale bez znalosti základů je to k ničemu. Třeba to ale časem docením.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
1 : |====================| 100 % [1] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5