Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. :: [02EXF1] Experimentální fyzika 1

Další předměty
[02EXK] Exkurze
[02EXF1] Experimentální fyzika 1
[02EXF3] Experimentální fyzika 3
[02EMSF] Experimentální metody subjaderné fyziky
[02SEM2] Seminář 2
[02SF2] Subatomová fyzika 2
[02VUEF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 14 / 174
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|
Celkové hodnocení [19]
1 : |==============......| 68 % [13]  
2 : |======..............| 31 % [6]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [14]
1 : |===========.........| 57 % [8]  
2 : |========............| 42 % [6]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Přednášky byly velmi zajímavé, ale kvůli povinné prezenci tam bylo hodně studentů, kteří nedávali pozor a rušili při dělání svých domácích úkolu atp. Je škoda, že jsou přednášky v pátek odpoledne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě se vyplatí dávat pozor, témata jsou zajímavá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé, jen byly v pátek pozdě odpoledne, tak už člověk tolik nevnímal, což je škoda...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to zápočet za víc než za účast, aby nebylo v učebně tak rušno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • občas se látka kryla se zfm
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavé, zajímavé, škoda jen že jsem u většiny z nich nebyl vzhůru.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
  • jeho humor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělé podání, sympatický výklad a vystupování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velký přehled v tématice, neúnavně popisuje tabuli schématy. Občas ukáže velmi zajímavý článek co zrovna vyjde. Ukazoval nám i požití ROOT softwaru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ví, o čem mluví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Líbily se mi okamžiky, kdy přednášející zabrousil k CERNu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi dobře se orientuje v problematice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Že jenom neučí a problematiku také užívá v praxi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý výklad, mnoho různých témat přednášek, mikrotubuly
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • možná mluvit hlasitěji
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Větší komunikace s publikem, bylo by zajímavé ptát se na zkušenosti studentů, plno z nich si hraje s elektronikou apod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo by vhodné doplnit výklad když už ne přístroji samotnými, tak alespoň jejich fotkami (nebo videi v akci?), student má pak lepší představu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Povídání o přístrojích se mi zdálo vážně nudné, a ono to asi ani jinak udělat nejde, když ten přístroj ani před sebou nevidíte. Z tohohle jsem si vážně nezapamatovala skoro nic, ačkoli jsem se na přednáškách snažila dávat pozor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Stačilo mít prezenci a zápočet pak student dostane.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]
1 : |==========..........| 50 % [7] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [7] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [14] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [8] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [6] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.00
1 : |============........| 60 % [3] 1
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |========............| 40 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |============........| 60 % [3] velmi lehký