Hřebík Radek Ing. :: [18INTA] Tvorba internetových aplikací

Další předměty
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[18INTA] Tvorba internetových aplikací
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 1 / 8 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |====================| 100 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Je to hrozná nuda, stále stejná intonace hlasu. V prezentacích je plno textu a přednášející jen čte text prezentace, takže nemá smysl chodit na přednášky, protože přečíst si to můžeme doma.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Myslím že by šlo lépe volit příklady na cvičení. Složitější a komplexnější příklady a klidně více domácích úloh.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • snaží se pomoci
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Oživit styl výkladu. Nečíst jen text prezentací. Intonace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |====================| 100 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====================| 100 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====================| 100 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký