Sekničková Jana Mgr. Ph.D. :: [18EKONS] Ekonometrie

Další předměty
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[18EKONS] Ekonometrie
[818EKON] Ekonometrie
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 30
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [12]
1 : |============........| 58 % [7]  
2 : |=======.............| 33 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==..................| 8 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.58

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |===.................| 16 % [1]  
2 : |=============.......| 66 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • na přednášky chodilo stále méně lidí, obsah byl takřka totožný se skripty, nicméně v ústním podáním mi přišla nepříliš zajímavá látka chytlavější
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Poprvé jsem skládala zkoušku za zvuků hrkálky a písemku mi ocucalo dítě. Zkouška je jen z teorie, člověk si otázky losuje, nebylo to tak těžké, jak jsem čekala. Náročnost o řád níž než zápočtovky (ty byly opravdu hrozivé).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Srozumitelnost přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vysvětlování a trpělivost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zbytečně neztrácela čas nad zřejmými fakty a snažila se přednášku co nejvíce urychlit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Valná většina lidí letos nebyla ze SOFE, ale z AMSM, a nikdy jsme ekonomii neměli. Bohužel se dost často od nás čekalo, že víme to, co ekonomové.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zaujmout studenty, jít občas více do hloubky a nevysvětlovat látku jako na základní škole.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozlišovat mezi FJFI a VŠE a přizpůsobit tomu výuku. Probírat více do hloubky či do šířky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chyběla trošku matematická důslednost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Chodili jsme dobrovolně k tabuli počítat příklady, když jsme spočítali, co bylo v plánu, šli jsme domů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočtové testy většinu lidí překvapily svou obtížností, tak si na to dejte pozor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===.................| 16 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |====................| 20 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 2.17
1 : |===.................| 16 % [1] 1 (výborný)
2 : |=============.......| 66 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==========..........| 50 % [1] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký