Bielčík Jaroslav Mgr. Ph.D. :: [02FYZ2] Fyzika 2

Další předměty
[02ETQGP] Experimentální testy kvark-gluonového plazmatu
[02FYZ2] Fyzika 2
[02LCF2] Laboratorní cvičení z fyziky 2
[02RQGP] Rozhovory o kvark-gluonovém plazmatu
[02VUEF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 31
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |=============.......| 66 % [6]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |==..................| 11 % [1]  
4 : |==..................| 11 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • pokud se studenti již na začátku dozví, že je přednášející sám "nic nenaučí", a že bude potřeba
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro absolvování předmětu nejsou přednášky důležité, možná by se dalo říct že jsou i zbytečné. Veškerá látka je obsažena v učebnici, která je podle mě velmi dobře napsána a látka v ní je dobře vysvětlena. Příklady bych na hodině nedělal neboť i ty jsou v učebnici dobře demonstrovány.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Bez bodů z úkolů a eseje byla v podstatě neudělatelná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • fyzikální jevy demonstrovány na "flaše" (bonaqua), i když ve druhém semestru už trochu chyběla
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Má smysl pro humor, myslím že se snaží pochopitelně vysvětlit látku. Občas spestření hodiny v podobě historek, nebo ukázek experimentů na pc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaží se.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Myslím že by nebylo potřeba dělat o přednášce příkaldy, které jsou vypracované v učebnici. Místo toho by se radši mohl se studentama bavit o látce a možná by se pak stihla probrat celá kapitola, ze které je pak DÚ. Bylo by to podle mě prospěšnější a určitě zábavnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zvolit jen některé kapitoly a ty probrat pozvolna a pořádně a nesnažit se probírat celé jedno vydání učebnice za semestr
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tento způsob výuky mi moc nevyhovoval. Přednášky byly vedeny jakousi populární formou s tím, že každý má doma 350stránkovou učebnici a ať si ji prostuduje. Upřednostil bych klasický výklad jako všude jinde. To aby pak přednášky nebyly nudné je na přednášejícím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • cvičení byla formou laboratorních prací, i když se asistanci snažili hodně pomáhat, dokumentace k některým pokusům by byla třeba převést do srozumitelnější podoby typu "krok po kroku jak skládat a měřit" , přeci jen studenti AI a ASI nemají tolik znalostí jako ostatní ze základního studia
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Místo jednoho protokolu bych zavedl normální cvičení, kde by se počítali typové příklady, ze kterých je zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |=====...............| 25 % [1] 50%-75%
4 : |=====...............| 25 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 2.50
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký