Hlavatý Ladislav prof.RNDr. DrSc. :: [02UKP] Úvod do křivek a ploch

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02UKP] Úvod do křivek a ploch
[02UST2] Úvod do strun 2
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 6 / 22
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • prijemne stravene dve hodinky, za ktere se clovek zaroven mnoho naucil
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě se na ně vyplatí chodit i když se dá na zápočtovky naučit i z doporučených studijních materiálů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Naučil
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Líbil se mi systém domácích úkolů, super byla opět wiki-skripta. No a jinak klasický jaderňácký pedagog - ví o čem mluví a baví ho to.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní příprava, srozumitelný výklad, otázky do pléna docela oživí přednášku, ochota vysvětlit problémy, rozhodně se nebojte ptát! Celkově opravdu vydařené přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pripravenost, nadhled nad vykladanou situaci a schopnost predat svuj pohled na vec studentum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobrý výklad. Výklad vycházel z geometrické představy v "našem" prostoru a pojmy dále zobecňoval, což je přesně přístup, který mi ve výkladu vyhovuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • znalost, přehled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Že dává studentům možnost získat body aktivní prezentací domácího úkolu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas byl nadlidský úkol rozlišit některá písmenka, ale vzhledem k přehlednosti výkladu to vůbec nevadilo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • místy poněkud suché, přehnaně teoretické
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Domácí úkoly (jeden příklad an vyšřešení doma a předvedení u tabule), kterými si dobrovolníci nahnat body do zápočtového testu mi připadá jako celkem příjemná forma cvičení. Zápočtové písemky jsou dvě, jedna na křivky v půli semestru, druhá na plochy na konci. Je možné k nim mít vlastní poznámky, nejsou úplně snadné, ale typově pokrývají odpřednášenou látku a příklady, které se dělaly za domácí úkol, takže se to dá zvládnout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení probíhala formou příkladů, které si studenti připravili z hodiny na hodinu. Vzhledem k časové dotaci to je nejlepší možnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |===.................| 16 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký