Svoboda Vojtěch Ing. CSc. :: [02FYS2] Fyzikální seminář 2

Další předměty
[02FYS2] Fyzikální seminář 2
[02ZLSTF2] Letní škola fyziky plazmatu a termojaderné fúze
[02PRPL2] Praktika fyziky plazmatu 2
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
[02VUTF2] Výzkumný úkol 2
[02ZLSTF1] Zimní škola fyziky plazmatu a termojaderné fúze
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 5 / 40
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Obvykle 4 krát 20 minut prezentace + dotazy a zpětná vazba, případně se volné bloky zaplnili nějakou debatou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu hloupé je, jak jednoduše lze na přednášky nechodit. Člověku neunikne nic, co by při příští přednášce potřeboval, a to z Fyzikálního semináře dělá ideálního adepta na "Přijdu tam jednou, odprezentuju si svoje a šup, mám dva kredity.". Při Diskrétní matematice se alespoň vede prezence... Ale, no, pro některé lidi je žádná prezence plus.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Má velký přehled, zajímavé poznámky. Často zbylý čas využije k různým debatám o vědeckém životě a praxi, kde student dostane "pohled pod pokličku". S projektem poradí nebo alespoň odkáže na nějaký zdroj informací. Snažil se nám vytvořit profesionální audiovideotechnikou podmínky na reálné konferenci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji jeho snahu o předmět sám. Kolikrát mě už napadlo "Tohle je zajímavé, z toho by byl příspěvek do fyzikálního semináře!"? Ukázal nám, že když se o něco zajímáme, můžeme to vzít dál než jen líné snění.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • rozhled
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Nevynechávat připomínky od publika k formě a k obsahu. Tohle je dost důležitá zpětná vazba, i když zabírá dost času.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas se neudrží a až příliš vstupuje do přednášek studentů, když má potřebu k tomu něco dodat. Bylo by lepší, kdyby to řekl až na konci a nenarušoval kontinuitu přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • poradek v prijatych prezentacich
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |============........| 60 % [3] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký