Panáčková Zuzana PhDr. :: [04FM2] Francouzština M2

Další předměty
[04FM2] Francouzština M2
[04FP2] Francouzština P2
[04FZ1] Francouzština Z1
[04FZ3] Francouzština Z3
[04FZ5] Francouzština Z5
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 7 / 19
Procento hodnotících: 36 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [11]
1 : |=========...........| 45 % [5]  
2 : |====................| 18 % [2]  
3 : |=====...............| 27 % [3]  
4 : |==..................| 9 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |===.................| 14 % [1]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |========............| 42 % [3]  
4 : |===.................| 14 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Doktorka Panáčková nepatří mezi silné přednášející, přednášky byly často nudné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • O půl osmé se francouzsky nemluví!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přínosné a dokonce i zábavné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Nechtít opravu opravy opravy!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Že mě ještě nevyhodila
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ochotu, lidský rozměr laškovný dialekt s nepřizpůsobivými
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vysvětlila nám bez zaleknutí, co znamená connard snaží se nás rozpovídat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Hodiny jsou děsně zmatené a nekoordinované. Chtělo by to více systému, aby to více odsýpalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v hodinách chybí systém, výuka běžného jazyka se mísí s některými specifickými situacemi, které jsou často nesouvisející, vytržené z kontextu. Materiály na výuku (spíše opakování) gramatických jevů jsou nepřehledné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná mluvit pomaleji, ne všichni jsou schopni vnímat ve francouzském jazyce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Něco udělat s tím mnhostránkovým dokumentem na stránkách. A vůbec zavést nějaký pořádek do studijních materiálů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • možná až příliš dbá na detaily (výslovnost a spešl symboly nejsou přece jen to nejdůležitější pro academiky)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • neztrácet tolik času s nepodstatnými tématy a prezentacemi, i když to byla celkem zábava, ale pro tu tu nejsme
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Zápočtový test je velmi náročný, rozhodně neodpovídá jednomu kreditu. Je mi jasné, že se stejně dotace nenavýší, ale možná, že když to napíše dostatek lidí...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |====================| 100 % [7] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 2.57
1 : |===.................| 14 % [1] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |========............| 42 % [3] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] velmi obtížný
2 : |=====...............| 25 % [1] obtížný
3 : |=====...............| 25 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký