Kraus Ivo prof.RNDr. DrSc. :: [11UFPL] Úvod do fyziky pevných látek

Další předměty
[14FKO2] Fyzika kovů 2
[11SEM2] Seminář 2
[11SEM4] Seminář 4
[11UFPL] Úvod do fyziky pevných látek
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 24
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |==================..| 88 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==..................| 11 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Jediná přednáška, na které jsem vydržel dávat pozor celé dvě hodiny. Nevím ale, jestli to bylo panem Krausem, nebo probíranou látkou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Skripta, vlastní poznámky z přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Červená učebnice, internet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Asi nejpříjemnější zkouška tohoto semestru. Člověku ani nepřijde, že je zkoušen, celé to působí značně uvolněným dojmem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice příjemná zkouška, pokud zkoušený něco neví, zkoušející se ho k tomu snaží logicky dovést.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška se nese v příjemné atmosféře, pan profesor se ptá hlavně na souvislosti, zkoumá, zda student skutečně porozuměl základním principům, hodnotí objektivně. Zkoušku má člověk za půl hodinky odbytou. Avšak systém "Dohodněte se mezi sebou, aby vás na termín nepřišlo více jak deset," v situaci, kdy se ani všichni neznáme, považuji za nešťastný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Přednáší poutavým a příjemným řečnickým stylem, snaží se látku předat co nejsrozumitelněji a přitom zajímavě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velký přehled, propojování přednášené látky s historickými skutečnostmi, vlídné, přívětivé a lidské vystupování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jak to umí podat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Při výkladu krystalové struktury bych uvítal nějaké fotky krystalů a ukázky obecně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |====................| 20 % [1] 90%-100%
2 : |================....| 80 % [4] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.40
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5