Šiňor Milan Doc.Dr.Ing. :: [12PIN3] Praktická informatika pro inženýry 3

Další předměty
[12AUX] Administrace systému UNIX
[12BFY4] Fyzika 4
[12KOF2] Koncepce informatické fyziky 2
[12PIN3] Praktická informatika pro inženýry 3
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 5 / 31
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Vstícný přístup ke studentům, orientace v tématu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ochotu, zájem a zkušenosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • někdy zpomalit, zeptat se zda nám to funguje a taky zdůraznit nové téma, kde se může chytnout zase každý nanovo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Orientaci v tématu, zájem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zájem, ochotu, zkušenosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Neopakovat přednášky na cvičení - takto bylo prakticky zbytečné na přednášky chodit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Byla bych pro změnu povinného informatického předmětu - v případě, že by se zde shrnuly základní programátorské informace, dal by studentům víc než ZPRO
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • důležité je vydržet se plně koncentrovat a to i v pátek odpoledne, což se mnohým z nás déle jak 20 minut už nepodařilo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |============........| 60 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |========............| 40 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký