Musílek Ladislav prof.Ing. CSc. :: [16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2

Další předměty
[16DZAR] Dozimetrie vnitřních zářičů
[16IDOZ] Integrující dozimetrické metody
[16JRF2] Jaderná a radiační fyzika 2
[16URF2] Úvod do radiační fyziky 2
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Přednášky (na stránkách SU jsou v pdf), Musílkova kniha Úvod do fyziky ionizujícího záření - doporučuji, je výborná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • 3 otázky, jedna zpravidla z radioaktivity, druhá z jaderných reakcí, třetí kosmické záření nebo subatomární model částic. Pan Musílek je spravedlivý, je dobré umět to co má v napsáno v knížce, ani moc netrvá na vzorečcích.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Velmi milý a spravedlivý u zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Přednášky nemají čím upoutat. Obsahově zajímavá látka, ale podávaná nudným způsobem. Když si to člověk přečte v knížce, má to tentýž efekt.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====================| 100 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |====================| 100 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5