Trojek Tomáš Doc.Ing. Ph.D. :: [16ZDOZ2] Základy dozimetrie

Další předměty
[16SEPB] Semestrální práce
[16VUDZ2] Výzkumný úkol 2
[16VURF2] Výzkumný úkol 2
[16ZDO] Základy dozimetrie
[16ZDOZ2] Základy dozimetrie
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přednášky velmi dobré, ke zkoušce stačilo přečíst si prezentace a skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • prezentace, skripta, vlastní zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace a byla to chyba
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Zkouška probíhá v uvolněné atmosféře, proti ZDOZ1 již nebyl čas na přípravu, ale odpovídalo se zrovna.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snaha o pohodovou atmosféru, zkouší především souvislosti, které osvětluje na přednáškách, ale v prezentacích nejsou. Takže ANO, na PŘEDNÁŠKY se vyplatí CHODIT
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Velmi dobré přednášky, kombinace přednášky a cvičení, dobrá lidská domluva při přesouvání přednášek a domlouvání zkouškových termínů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobré prezentace, lidský přístup, umění látku vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas by stačilo méně času na samostatné počítání příkladů, s nimiž si nikdo neví rady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyvarovat se prodlev při přednáškách, nečekat, že si studenti něco dovodí v čase, který na to mají
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5