Kukal Jaromír Doc.Ing. Ph.D. :: [18DATS] Dekompozice databazových systémů

Další předměty
[18AMTL] Aplikace MATLABu
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DATS] Dekompozice databazových systémů
[18HEUR] Heuristické algoritmy
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 4 / 20 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • přednášky jsou kombinované se cvičeními, značka: aktivní účast výhodou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Supr.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice dobrý výklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Schopnost poradit s návrhem databáze. Někdy se zdá, že už je člověk v koncích, a po konzultaci zjistí, že to vlastně bylo úplně jednoduché.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • umožňuje diskuzi nad problematikou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Nic mne nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vše ok
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Strukturovanost přednášek, zajímavý výklad
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • širokou znalost problematiky a proložení výuky veselými historkami
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uvádění zajímavých a nevšedních příkladů, díky kterým člověk danou látku dobře pochopí. Schopnost výkladem zaujmout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Všechno bylo perfekt.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vše ok
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení byla supr.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jedná se především o prezentace studentských prací a vytváření zajímavých databází, mě se zvlášť líbilo řešení pískovitě
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký