01TEMA  >  Teorie matic

Počet hodnotících: 5 / 17
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 17 studentů.
Ukončilo předmět: 15 studentů.
|==================..| 88 %

Pelantová Edita prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
  • Často takové připomenutí toho, co jsme uměli a zapomněli :) Samozřejmě spoustu nových zajímavých tvrzení.
  • pěkný předmět, jen je škoda některých nepovedených přednášek (které byly očekávatelné, daní studenti měli s přednášením a s přípravou vždy problém.)
  • Zajímavý předmět, kde si student vyzkouší prezentaci něčeho, čemu původně sám nerozumí a nastuduje si to z dodaných materiálů. Kromě praktických poznámek ohledně různých matic si odnese také zkušenost s vysvětlováním problému ostatním studentům a odpovídáním na dotazy prof. Pelantové týkajících se jednotlivých kroků různých důkazů.
  • Způsob, jakým přednáškocvičení vede paní profesorka, se mi velmi zamlouvá. Jednak se člověk seznámí s různými směry, jak na matice nahlížet a k čemu je používat, jednak si i musí připravit přednášku, kterou pak na dané téma prezentuje před ostatními. Když se porozhlédneme, jak příšerně přednášky vedou někteří vyučující na FJFI, tak si člověk říká, že takovýmto lidem by byl podobný předmět, kde by si měli připravit prezentaci a pak si vyslechnout hodnocení svého přednesu, velice vhod...
    Jaroslav Kysela
  • Velmi cením pojmutí předmětu formou studentských přednášek. Člověk dostane vcelku dobrý pojem o tom jaké teoretické i praktické poznatky jsou z matic v různých oblastech matematiky používány. A to navíc zcela nenásilnou formou.
    Lukáš Pohanka

N : Oznámkujte předmět [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká