11FPPL  >  Fázové přechody v PL

Počet hodnotících: 2 / 5 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 40 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 5 studentů.
Ukončilo předmět: 3 studentů.
|============........| 60 %

Hlinka Jiri Ing. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Skvělý předmět. Je to mimo moje zaměření, ale dobře jsem si tím rozšířil obzor. Hlavně jsem vděčný za možnost zakončit předmět jakýmsi referátem, to mi hodně dalo. Mnohem víc, než kdybych se jen naučil zápisky ze sešitu.
  • Tím, že předmět probíhal v angličtině, se bohužel nestihlo probrat dost látky. A s odstupem času se mi zdá i zaměření předmětu dost úzké. Například jsme se vyhnuli difúzním fázovým přechodům.

N : Oznámkujte předmět [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká