Bezusová Vlasta prom.fil. :: [04SZ1] Španělština Z1

Další předměty
[04CZVCJK2] Intenzivní kurz češtiny pro zahraniční studenty konverzace
[04SM2] Španělština M2
[04SZ1] Španělština Z1
[04SZ3] Španělština Z3
[04SZ5] Španělština Z5
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 2 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • I když byly jazyky brzo ráno, vždycky jsem se na španělštinu těšil.
  • Styl přednášek mi naprosto vyhovoval, hlavně díky častému zapojování studentů do konverzace.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Velmi dobrou znalost španělštiny i reálií a velké nadšení pro tento kus světa. Jeden z mála lidí na FJFI, který ví, jak učit. Naučil jsem se za 3 měsíce strašně moc, nikdo mi to pak ve Španělsku nevěřil, že jsem se učil jenom jeden semetr. Lekce prokládá poutavým vyprávěním historek o Španělsku.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • všechno bylo parádní

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Je třeba doma dělat úkoly a pravidelně se připravovat.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď