Bryknar Zdeněk prof.Ing. CSc. :: [11DIEL] Fyzika dielektrik

Další předměty
[11DIEL] Fyzika dielektrik
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Mělo smysl na ně chodit, jinak je čtení skript dost zdlouhavé.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vlastní zápisky a skripta.

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • U zkoušky člověk dostane vždy 2 otázky, dvojice jsou dopředu dané. Přišlo mi, že některé dvojice otázek byly obě lehké, jindy obě těžké. Ale u zkoušky je holt třeba umět všechno, takže je to vlastně jedno. Je dobré znát nejen skripta, ale i věci, co profesor vypichoval na přednášce - rád se na to ptá a když student umí, je to velké +

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Dochvilnost, efektivní využití času. Nezabývá se zbytečnostmi, vnáší osobitý pohled na věc a historky z vlastní zkušenosti. Vnáší nový pohled na staré známé skutečnosti, což je pro pochopení fyziky nedocenitelné. A v neposlední řadě se ptá studentů, vyžaduje zpětnou vazbu. Jeho výklad je osobitý, charakteristický, a tím pádem lépe zapamatovatelný. Jako jeden z mála ke svému předmětu připojil i cvičení.
  • Vkládání zajímavých příkladů z praxe k tématům, čímž probíraná teorie získá lepší představitelnost.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Přeci jen už vzhledem k svému věku nedovede pružně reagovat na odlišné vidění světa studentů. Na dotazy o dovysvětlení reaguje často jen zopakováním již řečeného výkladu.
  • Zůžit pole témat a ta probrat podrobněji a přehledněji.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |==========..........| 50 % [1] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď