Fiala Petr prof.RNDr. CSc. :: [18REK] Projektové řízení ekonomických systémů

Další předměty
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18REK] Projektové řízení ekonomických systémů
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 18 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Umožní pochopit látku k cvičením a při jejich navštěvování je zkouška a zápočťáky daleko snadnější. Doporučuji na vštěvovat.
    Matěj Antoš

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Příklady u tabule, kdy každý studenty si opravdu vyzkouší něco spočítat a není jen přepisovačem v lavici.
    Matěj Antoš

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Z nějakého důvodu si doc. Fiala myslí, že ekonomové jsou v matematice lepší než matematici (resp. studenti z ASI) a pokaždé ho strašně udivilo, že máme tolik bodů z písemky (povětšinou člověk jen něco sčítal a odčítal a kreslil k tomu obrázky)...
  • Nix.
    Matěj Antoš

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Z velké části pdf skripta a ze SOFE files a částečně vlastní zápisky
    Matěj Antoš

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Objektivní a nepodcenil bych přípravu na papír před zkoužkou, neboť její kvalitní zpracování pak usnadní samotné zkoušení.
    Matěj Antoš

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Zkušený pedagog, který umí poměrně dobře vysvětlovat.
  • Umět látku vysvětli velmi srozumitelně.
    Matěj Antoš

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Zatraktivnit přednášky.
    Jakub Starý
  • Zřejmě nix.
    Matěj Antoš

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Z nějakého důvodu si doc. Fiala myslí, že ekonomové jsou v matematice lepší než matematici a pokaždé ho strašně udivilo, že máme tolik bodů z písemky (povětšinou člověk jen něco sčítal a odčítal a kreslil k tomu obrázky)...
  • Stejně jako přednášky doporučeno navsštěvovat, neboť absolvování předmětu opravdu ulehčí.
    Matěj Antoš

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Vlastní zápisky
2 : |==========..........| 50 % [2] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.00
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.67
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [1] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď