Gavrilov Petr Ing. CSc. :: [12ZPLT] Základní praktikum z laserové techniky

Další předměty
[12ZPLT] Základní praktikum z laserové techniky
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 4 / 26 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Opět se budu opakovat, ale samotného by mě zajímalo, co by se muselo stát tak závažného, aby si někdo dovolil nedorazit na praktika :)
  • Přednáška je jedna, ta úvodní, kde si vás rozeberou podle známek z Úvodu do laserové techniky, ti nejlepší Áčkaři se dostali do trojic a měli pak méně práce. Zpětně bych přehodnotil důležitost známky z ULATu, když to pak má takové následky.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • snaha o pochopení základních principů studenty
  • zkušenosti, schopnost udělat pořádek v praktiku

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • na první demotivační přednášce ještě přidat plyn a zatlačit víc do rohu nebohé studenty

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |====================| 100 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď