Hlavatý Ladislav prof.RNDr. DrSc. :: [02UKP] Úvod do křivek a ploch

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02RMMF] Řešitelné modely matematické fyziky
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
[02UKP] Úvod do křivek a ploch
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 4 / 10 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |========............| 42 % [3]  
3 : |======..............| 28 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Některé důkazy možná nebyly nutné a místo nich se mohlo více času věnovat příkladům, na kterých to je dobře vidět.
  • UKP bylo v době kolokvia, což byla škoda. Ale aspoň jsme si před ním mohli ukradnout sušenčičku, což výrazně zlepšilo náladu.
  • V polovině roku jsem předmět přestal navštěvovat. Byl ve středu odpoledne po čtyřech jiných předmětech, takže bylo dost obtížné dávat pozor, mozek nepracoval správně a svou účast jsem tudíž nakonec vyhodnotil jako nepříliš efektivní. Škoda, protože předmět se mi líbil. (Profesor Hlavatý přednáší dobře, takže i když předmět není extra zábavný, nudný taky rozhodně není.)

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Možnost nahrabat si body do písemky během semestru je super.
  • Snaží se to co nejlépe a přitom formálně vysvětlit. Podněcuje diskuzi.
  • Zkrátka umí výborně přednášet. I když u TEF1 jsem to ocenil víc než zde. A přijde mi dobré, že občas tahá před tabuli studenty.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Chtělo by to nějaký strukturovanější výklad, občas nebylo jasné, zda se jedná o další téma.
  • Moc se mi nelíbí, že předmět je tolik o hloupém popisu křivek a ploch. Zavede se spousta termínů, napíše se spousta vzorců a souvislosti mezi tím se ukážou pramalé.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení nejsou a každý si musí napočítat na nelehké zápočťáky sám. Není to extra složité, dá se to dohledat na internetu, ale vyžaduje to dost času.
  • Ona byla cvičení?

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=====...............| 25 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď