Hoskovec Antonín Ing. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02KVAN2] Kvantová mechanika 2
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 30
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • NEJLEPŠÍ!!! Lidový přístup, chápe, že TSFA není vaším jediným předmětem. Snaží se vše co nejvíce objasnit a podat srozumitelnou formou. Nepředpokládá vaši účast na přednáškách a vysvětluje skoro vše na cvičeních. Zápočtovky jsou přiměřené a odpovídající. Oceňuji hlavně snahu, aby studenti měli odpuštěnou zkouškovou písemku, poněvadž ta je fakt děsná.
  • Styl opravování, ochota vše vysvětlit a upřesnit
  • Laskavý přístup.
  • Já jsem asi pomalý člověk, což se týče myšlenkových procesů a podobně, ale přišlo mi, jako kdyby pan Hoskovec jel na speedu nebo na kokainu, podle toho, jak rychle mluvil a psal. Než můj mozek přelouskal jednu větu, pan inženýr už řekl čtyři další a já byl v háji :D . Ale pozor... to není na škodu! Díky tomuto rychlému postupu jsme nejenom stihli všechno luxusně propočítat, ale i zastavit se u nějakého problému a vysvětlit si ho znova... a znova... a klidně ještě jednou znova, protože na to bylo spoooooustu času. A to bylo fajn ;)
    František Jantač

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • V ničem. Jsou perfektní.
  • Přijde mi, že výklad Ing. Hoskovce je opravdu rychlý, ale jinak by se to asi nestihlo.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • TSFA byl pro mě šok. S fyzikou najednou přišel jiný druh matematiky, než na který byl člověk dosud zvyklý a zápočet byl doslova vydřený.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
1 : |====................| 20 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [4] 1
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=================...| 83 % [5] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď