Sekničková Jana Mgr. Ph.D. :: [18EKONS] Ekonometrie

Další předměty
[818BPSE1] Bakalářská práce 1
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18EKONS] Ekonometrie
[818EKON] Ekonometrie
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 22
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |====................| 22 % [2]  
2 : |=========...........| 44 % [4]  
3 : |=======.............| 33 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.11

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====................| 20 % [1]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |========............| 40 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Až na ranní vstávání by to bylo fajn....

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • příklady na cvičení jsou známé dopředu, je možné se na ně připravit a při správném vyřešení na tabuli dostat bod k zápočtovému skóre, když se spočítají brzy, hodina skončí dřív

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • srozumitelný výklad, rozumné rozvržení probíraných kapitol na každou hodinu
  • Jasný přehledný výklad.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • nic mě nenapadá, vyhovuje mi naprosto současná podoba přednášek i cvičení
  • Začátek by bylo možné vynechat - víme, co je to funkce a jak se hledá extrém a pod., není třeba tomu věnovat tolik času.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • v případě, že napíšete oba zápočtové testy na vysoký počet bodů, je možné získat A bez zkoušky
  • Systém zveřejňování příkladů dopředu a chození připravených studentů k tabuli mi příliš nevyhovuje - někdo si to doma nachystá a pak to u tabule rychlostí blesku přepovídá, polovinu toho vynechá, v lepším případě protože mu to připadá zbytečné zmiňovat, v horším, protože tomu nerozumí a přepíše tam cosi, co někde získal. Pokud by se příklady skutečně společně počítali na místě, mělo by to přijatelnější tempo a třeba bychom zjistili, kde jsou případné problémy apod.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=====...............| 25 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] 1
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 20 % [1] obtížný
3 : |================....| 80 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď