Kozák Michal Mgr. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[01MAB4] Matematická analýza B4
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Lidský (stuentský) přístup. Semtam vtípky. Snahu nám vše vysvětlit, až se do toho občas i sám zamotal. Rozdával poměrně dost bodů za aktivitu a za plnění domácích úkolů. Domácí úkoly jsou taky hodně super. Donutí člověka alespoň trochu doma něco dělat.
  • připravenost, ochotu, schopnost vysvětlit

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Občas něco vysvětluje až příliš složitě. Minimálně pro začátek a pro vpravení se do problematiky je lepší to vzít co nejjednodušeji a složitosti nabalit až když zvládneme základy.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Minitesty super, jen by to chtělo občas sjednotit obtížnost a vůbec občas byla obtížnost dosti neadekvátní (zbytečně těžké). Myslím, že by minitesty měly více odrážet příklady počítané na cvičeních, aby studentovi skutečně stačilo víceméně jen projít sešit ze cvík. Velké testy to už je jiný masakr, pokud se vám nepovedou, nezoufejte, i tak můžete zazářit u zkoušky (vlastní zkušenost) ;)
  • mohlo by jich být vice, některou látku pochopit z výpočtu jednoho specifického příkladu téměř nejde

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] 1
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |================....| 80 % [4] obtížný
3 : |====................| 20 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď