Kukal Jaromír doc.Ing. Ph.D. :: [18HEUR] Heuristické algoritmy

Další předměty
[18AMTL] Aplikace MATLABu
[02BPFY2] Bakalářská práce 2
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DATS] Dekompozice databazových systémů
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18HEUR] Heuristické algoritmy
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 19 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Jako cvičího jsem měl dokotoranta Mojžeše a pokud mohu soudit, tak se za poslední dva roky ve výkladu a srozumitelnosti více než zlepšíil ddo té míry že cvičení bylo i zajímavé. Také oceňuji umístťování kodu ze cvičení na internetu.
    Matěj Antoš

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Pan Mojžeš urazil velkou cestu, ale stále jsou zde drobné věci, které lze zlepšovvat. Bylo by záhodné zlepšit interakci se studenty, neboť cvičení je jen přepisová kodu a pokud člověk není rychlí v psaní, tak mu občas unikne logika daného kodu. Zde bych dal k dispozici pomocné funkce a spíše bych se soustředil jen na psaní důležitých částí kodu, které by byly podrobně vysvětlené.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Znalost tématiky a schopnost jí srozumitelně předat studentům
    Matěj Antoš

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Jako cvičícího jsem měl Mojžeše.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====================| 100 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď