Limpouch Jiří prof.Ing. CSc. :: [12NME1] Numerické metody

Další předměty
[12DPIF2] Diplomová práce 2
[12NMEA] Numerické metody
[12NME1] Numerické metody
[02STF2] Seminář FTTF2
[12DSEIF2] Seminář k diplomové práci 2
[12ZFP] Základy fyziky plazmatu
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 10 / 29
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [10]
1 : |==..................| 10 % [1]  
2 : |========............| 40 % [4]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |====................| 20 % [2]  
5 : |==..................| 10 % [1]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli přednášející [10]
1 : |==..................| 10 % [1]  
2 : |========............| 40 % [4]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |====................| 20 % [2]  
5 : |==..................| 10 % [1]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • pan profesor občas na přednáškách řekne, co rád zkouší a na co se ptá, tak to by mohl být důvod, proč je navštívit
  • Nuda, ale asi to není profesorem, ale látkou.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • slajdy naprosto nedostačují a teorie se z nich dá pochopit jen obtížně, je nutné se učit z materiálů ze cvičení, je i dobré se podívat i na pár videí na youtube (bohužel většinou pouze anglicky), kde ukazují konkrétní řešení příkladů danými metodami
  • Z poznámek co se ukazovali na přednáškách. Škoda že mi nikdo neřekl, že na Áčko by mi stačilo se je naučit nazpaměť, ne se je snažit pochopit.

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • na začátku je tzv. rozstřel - musíte zodpovědět několik otázek s možnostmi a,b,c,d), potom je často jedna otázka z teorie, která se týká zápočtového programu
  • Pohodová atmosféra, nejprve přijde jednoduchý kroužkovací testík pro eliminaci lidí, kteří se na to ani nepodívali, pak následuje několik detailnějších otázek, které zpravidla přímo souvisí se zápočtovou prací.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • vstřícnost, vlastní slajdy
  • Má dobrý přehled v problematice.
  • Nic, vůbec nic nenaučil.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • přednášku by bylo potřeba udělat více atraktivní pro studenty, v současné formě se jedná o čtení promítaných PDF slajdů, ze kterých si každý hned nedovede představit, co a jak která metoda dělá - vhodné by bylo zařadit větší množství obrázků, animací a videí, které by probírané postupy více osvětlily
  • Přednášky bývají poněkud nezáživné, přestože téma je zajímavé.
  • aby přednášky nebyli tak uspávající

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [5] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [5] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |===.................| 14 % [1] Wikiskripta
4 : |========............| 42 % [3] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
1 : |====................| 20 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [10] 2.80
1 : |==..................| 10 % [1] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [4] 2
3 : |====................| 20 % [2] 3
4 : |====................| 20 % [2] 4
5 : |==..................| 10 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď