Merunka Vojtěch doc.Ing. Ph.D. :: [18MUML] Modelování v UML

Další předměty
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18MUML] Modelování v UML
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 16 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [3]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=======.............| 33 % [2]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 3.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=======.............| 33 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=============.......| 66 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=======.............| 33 % [1]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Hrůza a děs
  • Tradiční slajdy, které již pár let nebyli obměněny různé kvality.
  • Přednášející hodně odbíhá od tématu, bohužel.
    Jakub Starý

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Nic
  • Ochota pomoci studentům během konzultace.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Neučit.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Nebylo třeba se učit.
  • Internet

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška spočívá jen v prezentaci výsledků projektu. Zajímavým vylepšením by bylo, že by student měl připravit prezentaci odpovídající standardům v praxi při prezentování produktu klientovi.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Při tom jak předmět vypadal, alespoň nehrotil udělení zápočtu ani známky.
  • Schopnost mluvit skoro o všem zajímavě.
    Matěj Antoš

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Předmět by byl smysluplnější kdyby zde daný vyučující vůbec nebyl a předmět probíhal formou semináře, kde by se studenti učili navzájem.
  • Občasné odbočování na delší čas od tématu přednášek k věcem ač zajímavým, tak s přednáškami nesouvisejícími.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=============.......| 66 % [2] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |========............| 40 % [2] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=======.............| 33 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=======.............| 33 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |=======.............| 33 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď