Novák Radek Ing. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[01MAB4] Matematická analýza B4
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Ať jste z české domoviny nebo brat slovenský děláte-li v MAB4 voloviny vy mužský či ženský Kdopak pomůže vám v nouzi? Novák! Novák! Novák! Když pláčete nad řadami dřevění vám zadek chodbou nese se s radami a černou bradkou Radek Ten co pomůže vám v nouzi Novák! Novák! Novák! Až pak po všem oddechnete až Krbálek pro pero sáhne na jednoho vzpomenete on cvičící bříme táhne Ten co pomohl vám v nouzi Novák! Novák! Novák!
  • Ma rad kafe a muffiny jako kazdy spravny student. Na konci semestru vypsal hromadnou "konzultaci". Latku dokaze dobre vysvetlit. Dava nepovinne domaci ukoly za ktere rozdava body.
  • Oceňujem humorný prístup, toleráciu hradov a magických mandariniek a snahu vysvetliť látku polopaticticky. Uplatiteľnosť muffinmy a kávou je len sladký bonus navyše. :)
  • Sympatický, vstřícný, dokáže srozumitelně vysvětlit problematiku a podle mě dává rozumně obtížné minitestíky, tj. žádné chytáky, vždy jen to co se probralo.
  • Po prvom cvičení sme sa celý kruh vzájomne s cvičiacim pochopili čo od seba očakávame a aký máme prístup ku štúdiu. Hodiny potom začali byť dobré, cvičiaceho obľuba kávy a muffinu na nezaplatenie :-).
    Peter Švihra

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Nemám výhrady
  • Nútiť ľudí, ktorí sú pri tabuli, aby komentovali postup krok po kroku. Nechápajúci študenti potom ľahšie pochopia, aj keď sa boja spýtať sa.
    Peter Švihra

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Bolo by vhodné prebrať viac látky z posledných kapitol.
  • Ke konci se trochu nestíhalo, ale to se tak nějak očekává skoro ve všem

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
1 : |=======.............| 36 % [4] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] 1
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [2] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď