Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. :: [01PAA] Paralelní algoritmy a architektury

Další předměty
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[01PAA] Paralelní algoritmy a architektury
[01POGR2] Počítačová grafika 2
[01PMF] Programování pro mainframe
[01SMF] Správa mainframe
[818ZALG] Základy algoritmizace
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 3 / 8 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [2]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |==========..........| 50 % [3]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=============.......| 66 % [2]  
medián: 5.00 průměr hodnocení: 4.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |=======.............| 33 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Nezávidim mladším ročníkům.

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • cvičit a ukázat taky nějaký kód pro představu studentů, když po nich potom vyžaduje zápočtový program

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Nevim. Fakt.
  • Celkový přehled v paralelních technologiích, ochotu konzultovat jednotlivé problémy.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Na přednáškách NUM1 a cvičení NUM2 jsem si myslel, že horší už to snad být nemůže. Bohužel jsem se fatálně mýlil: - Nastolení povinné 100% docházky ... za trest! Když už teda chce aby na přednášky někdo chodil, měl by na nich přednášet a nevymlouvat se furt že to ještě nemá až tak uplně nastudovaný a čumět přitom do plátna. Chtěl jsem začít mlátit hlavou o stůl, ale nechtěl jsem rušit šťastně spící spolužáky... A stejnak z přednášek nevim nic. - Na to že se jedná o praktický předmět, tak jsme si ani nevyzkoušeli spustit nějaký MWE. Takže zápočtový program nakonec stejnak jenom díky guidu na internetu...
  • Psát na tabuli - vím, že prezentacemi si přednášející ulehčuje práci, ale studenti potom nevnímají přednášku a ani nemají proč. Vždy je lepší přednášet přímo a bez prezentací.
  • V psaní na tabuli. Případně psaní na tabuli z přednášek eliminovat. Navíc teoretické vyžadování 100% účasti vzbuzuje u mnoha studentů emoce, ikdyž s 1 absencí defacto žádný problém není.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • žádná cvičení nebyla. Vyžaduje se plná účast čistě na přednáškách, což odporuje dokonce studijnímu řádu fjfi. Předmět není seminářem, ale čistou přednáškou, měl by se mu předělat předpis v bílé knize.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |=======.............| 33 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 4.33
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=============.......| 66 % [2] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====================| 100 % [3] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Využiji možnost vyjádřit se k hodnocení, aby se mladší ročníky tohoto předmětu nebály:-):

1. Oblast paralelizace a HPC se mění velice rychle. Za dobu, co předmět učím, se objevily vícejádrové procesory, GPU a nyní architektura Xeon Phi. Proto je potřeba předmět neustále aktualizovat a asi vždy bude něco, co neznám a potřebuju dostudovat.
2. Udělat předmět praktičtější a ukázat více konkrétního kódu, to je momentálně mou prioritou.
3. Pravidla docházky umožňovala mít až čtyři absence a stále získat zápočet, pouze s horší známkou.