Pelantová Edita prof.Ing. CSc. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 48
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |====================| 100 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli přednášející [9]
1 : |====================| 100 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Pro mě nejlepší přednášky prvního ročníku. Rozhodně doporučuji chodit
  • Nejednou jsem měl na konci přednášky chuť začít tleskat. Každá přednáška se mi zdála jako strhující matematické dobrodružství :)
  • Brát si skripta, přednáška je podle nich, takže je dobré sledovat postup důkazů a nezdržovat se zapisováním.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Zejména přehledně napsaná skripta. Místa, kde mi chyběl nějaký krok v důkazu, jsem si vždycky doplnil ze skript. Velké plus je prakticky100% překryv skript a přednášky.
  • Skripta

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
  • Dokud člověk umí, tak to jde. Během sezení v pracovně na KM jsem musel projít prakticky veškerou látku...člověk se opravdu ničemu nevyhne. Žlutou knihu paní profesorka nemohla najít, takže jsem dokazoval tvrzení ze stejnoměrné spojitosti.
  • Náročné, férové, důležité především ovládat formalismus a chápat danou látku
  • Na přednášce byly zadávány domací úkoly, které pomohly u zkoušky, byly ale na mě moc těžké, netušil jsem, jak bych dokázal vymyslet jejich řešení.. Moc se mi líbila možnost nechat si odpustit zkouškovou písemku, když se psali 2 písemky v průběhu semestru. Zkouška byla velice objektivní a detailní. Paní profesorka byla velmi vstřícná i náročná, cítil jsem se na ní uvolněněji na LAA. Jakmile paní profesorka narazila na nějakou nejistotu a nesrovnalost, musel jsem rozepsat věty, z kterých ta původní vycházela a postupně jsem si musel chybu najít sám, což bylo dost vyčerpávající, ale zajímavé.
  • Opravdu stojí to zažít. :) Když je zkoušející nažhavený tak zažijete opravdu nevšední adrenalinový trip. Velice pěkná diskuze, když teda student látku ovládá. :)
  • Poměrně dlouhá zkouška, férová. Nakonec nebyla tak strašná, jak se očekávalo. Vyplatí se nechat si uznat písemky.
  • Jedna z těch těžších, spravedlivá, ale nemilosrdná pokud se neorientujete v základních věcech. Možnost udělat si praktickou část v semestru je výborná. U zkoušky pomůže, postrčí ale pak se to může zohlednit ve známce.
  • NEJBRUTÁLNĚJŠÍ zkouška ze všech z 1.ročníku. Je to opravdu velký zážitek, na který jen tak nezapomenete. Skládá se z 2 příkladů- integrál a řada. Je možnost během semestru napsat testíky a nechat si je odpustit( vřele doporučuju). Profesorka se vás může zeptat opravdu na cokoliv, je to průřez většinou kapitol. Odhalí cokoliv, čemu nerozumíte. Ji nepřechytračíte, je jako predátor, který jakmile ucítí jakýkoliv náznak nejistoty, neporozumění, či chyby , tak okamžitě na vás zahájí hon.
  • Náročná ale objektívna.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Smysl pro humor, snaha zapojit studenty do průběhu přednášky, motivační odbočky, ovládání přednášené látky, (opět) skvělá skripta, ...
  • Paní profesorka sype z rukávů bez jakékoliv přípravy věty a důkazy a je to fascinující. Energicky a vtipně. Na přednášky jsem se těšil, i když jsem ne vždy zvládnul držet tempo. Líbilo se mi, že se nás snažila zapamatovat jménem.
  • Úžasnou paměť, férovost, možnost odpustění zkouškové písemky za DÚ/test během semestru. Občasné vtipy k výkladu.
  • Zapálenost, smysl pro humor a srozumitelný a důrazný hlas.
  • zápal, s jakým látku vysvětluje

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Alespoň trochu se snažit vytvořit verze testů stejně obtížné. Zmenít systém domácích úkolů - hodnotit lépe toho, kdo úkol pošle první a nezávisle na obtížnosti úkolu se mi nezdá ideální.
  • Nic mě nenapadá.
  • žádné výtky, alles gute

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]
1 : |=====...............| 25 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |==================..| 88 % [8] 90%-100%
2 : |==..................| 11 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] Vlastní zápisky
2 : |===============.....| 76 % [10] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [11] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.00
1 : |====================| 100 % [9] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [14]
1 : |======..............| 28 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
1 : |===.................| 16 % [2] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu


Prý jsem "predátor".

Co čekáte jiného od členky TIGRa? Mám to prostě v genech!