Pšikal Jan Ing. Ph.D. :: [12UMF] Úvod do moderní fyziky

Další předměty
[12UMF] Úvod do moderní fyziky
[02VUTF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 3 / 17 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |=======.............| 33 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Nadšení pro témata přednášek.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Děkuji za hodnocení několika studentům, kteří se ho zúčastnili. Škoda, že jich nebylo více, protože jak vídíte, hodnocením od studentů se zabývám, takže to pro studenty není ztráta času.
Ohledně slovních odpovědí (ty jsou pro mě nejcennější) k předmětu 12UMF:
- "Pěkný předmět, který nahlíží do mnoha odvětví fyziky, bohužel ale tématicky z velké části vyčerpaný jednotlivými kurzy základního studia."
Moje reakce: Ano, mnoho věcí jste již mohli slyšet v základním studiu. Snažím se do přednášek přidávat nové věci i zajímavosti, ale zárověň opakovat základní věci, na které si mnoho studentů má problém např. při bakalářských zkouškách vzpomenout.
- "Zajímavé témata, ovšem úroveň přednášení není zrovna vysoká."
Moje reakce: Sebekriticky souhlasím. Vzhledem k tématickému rozsahu předmětu je to pro mě jako vyučujícího velmi náročné a u některých témat mohu dost tápat. Navíc zřejmě nemám takové vlohy pro přednášení jako ti nejlepší z přednášejících na fakultě. Věřím, že mám prostor pro zlepšování, jak znalostmi, tak prezentačními schopnostmi - i vzhledem k tomu, že UMF jsem měl možnost vyučovat teprve druhým rokem. Příprava je časově velice náročná - obsah předmětu sám dotvářím a postupně ho chci obměňovat.

J. Pšikal