Štefaňák Martin Ing. Ph.D. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 36
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [9]
1 : |====================| 100 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |====================| 100 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • Připravenost na cvičení. Ochotu konzultovat.
  • V látce měl přehled a vše dokázal dobře vysvětlit. Oceňuji také skripta, že napsal skripta ke cvičení.
  • Dobrý a praktický výklad, který vlastně i supluje přednášku, protože z té většinou člověk nepochopí vůbec nic.
  • má prehľad, vie čo ako má studentom predať, aby zvládli tento predmet.
  • Příjemné vystupování, u tabule z vás dostane i to, co neumíte.
  • Nemuselo se chodit k tabuli.
  • Velkou snahu vše vysvětlit a hodně stihnout, projev...
  • Výborně vysvětluje a cvičení jsou s ním zajímavá.
  • schopnost vysvětlit a poradit

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Snad v ničem, je to kvalitní cvičící. Možná jen (ale to kupodivu kvalitu cvičení nesnižovalo) používá při verbálním projevu neuvěřitelné množství parazitních slov. A na konci vět neklesá hlasem.
  • asi trochu ubrať z monotónnosti, ale pondelok 7:30 nebol na cviká moc šťastný čas, takže to chápeme
  • chtělo by to počitat jiné příklady než jsou ve skriptech, kde by mohli být pro změnu všecny řešeny, učit se na písemky z příkladů z 5 příkladů, které už poté člověk zná na zpamět, úplně člověka o nové znalosti a způsoby výpočtu neobohatí

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení jsou více než z poloviny přednáška, což je dost škoda. Student se nedostane k tomu, aby si příklady opravdu sám osahal. Ale to už je věc domluvy přednášejícího a cvičících. Sami cvičící to tak dělat musejí, když chtějí stihnout to, co stihnout mají.

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [18]
1 : |==..................| 11 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [12]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 1.00
1 : |====================| 100 % [9] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 22 % [2] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [6] středně obtížný
4 : |==..................| 11 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď