Štoll Ivan doc.Ing. CSc. :: [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Další předměty
[02DEF2] Dějiny fyziky 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 174
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|
Celkové hodnocení [24]
1 : |=================...| 87 % [21]  
2 : |==..................| 12 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [13]
1 : |==================..| 92 % [12]  
2 : |=...................| 7 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [11]
1 : |================....| 81 % [9]  
2 : |====................| 18 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.18

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Můžete poslouchat (je třeba si však sednou dopředu hned před docenta Štolla), nebo sedět jinde a dělat si nějaké úkoly do jiných předmětů a nebo jít na oběd na právnickou.
  • mikrofon je skvělé řešení, ale i tak občas není slyšet
  • Přednášky byly velmi zajímavé, jen byla škoda, že většina lidí nedávala pozor.
  • Vždy zábavné přednášky

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Jeho veliký rozhled a moudrost.
  • Jeho znalost dějin a vlastně všeho, co se kolem nás děje, a schopnost to předat zábavnou formou dále.
  • Přehled, smysl pro humor... Je prostě super.
  • Smysl pro humor

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Není slyšet, ale to bývá také z velké části chyba ozvučovací techniky.
  • nic

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
1 : |===.................| 13 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
1 : |=============.......| 63 % [7] 90%-100%
2 : |=====...............| 27 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==..................| 9 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [13]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [13]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [11] 1.18
1 : |================....| 81 % [9] 1 (výborný)
2 : |====................| 18 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
1 : |====................| 20 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [13]
1 : |===.................| 15 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13] 1.08
1 : |==================..| 92 % [12] 1
2 : |=...................| 7 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |===.................| 15 % [2] lehký
5 : |=================...| 84 % [11] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [13]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď