Liška Tomáš Ing. Ph.D. :: [18FULS] Fulltextové systémy

Další předměty
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18FULS] Fulltextové systémy
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 16 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Výborné.
  • Každá přednáška stála za to.
  • Člověk se nejen naučí něco málo o fulltextovém vyhledávání, ale navíc ještě je vycepován jak se chovat po škole v budoucím zaměstnávání pomocí motivačních monologů vyučujícího.
    Matěj Antoš

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Při cvičeních nenechá nikoho ve štychu a rád pomůže.
  • Motivování studentů.
    Matěj Antoš

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Nemam co vytknout.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Jeho znalosti a nadhled.
  • Největším přínosem při výuce jsou jeho zkušenosti z praxe a to nejen příklady využití k probíraným tématům, ale také o vztahu programátor vs. zákazník (hlavně o tom, jak se nenechat *o.j.e.b.a.t).
  • Znalosti z praxe, které srozumitelným výkladem a praktickou ukázkou předává dál.
    Matěj Antoš

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Předmět se mi líbil přesně v takové formě jako byl. Nic bych neměnil.
  • Z jeho přednášek jsem byl nadšen a jejich strukturu bych neměnil.

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Záleží na studentech jak moc kvalitní cvičení bude, dobrá je alespoň základní příprava předem.
  • Vývorný předmět. Doporučuji navštěvovat.
    Matěj Antoš

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |====================| 100 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď