Zajac Štefan doc.Ing. CSc. :: [11MAGN] Fyzika magnetických látek

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.63
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.54
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
medián: 1.50
průměr hodnocení: 1.72


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přednášení stylem komentování skript se mi příliš nezamlouvalo. Někdy to bylo vhodné, jindy bych upřednostnil vzít křídu a psát na tabuli. Například část o technické magnetizaci mi přišla myšlenkově chudá, psaní stále podobných fenomenologických vzorců nic nového nepřináší. Naopak partie o spinových vlnách nabízí velmi široké pole inspirací.

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • plus doporučená literatura
  • Skripta a vlastní zápisky. Některé partie ze skript jsou zavádějící, doporučuju ještě Krupička: Fyzika feritů.

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Na zkoušce se projevilo, že jsem sice matematicky uměl cosi spočítat, ale neuvědomil jsem si, co počítám. Proto je třeba při učení se dát přednost obecným myšlenkám než konkrétnímu matematickému postupu.
  • zkouška byla o dost zajímavější a přínosnější než některé přednášky.

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Osobní vhled, povídavost.
  • Přehled a vášeň pro předmět.

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Na můj vkus se zbytečně dlouho rozpovídával, některé věci šlo říct o mnoho stručněji. Potom z toho mám v hlavě binec. Také by bylo dobré uvést občas klasifikaci, aby se myšlenky v hlavě lépe uspořádaly. Některé partie ve skriptech jsou nejasné, tam bych upřednostnil nepapouškovat skripta, ale naopak to říct jinak a upozornit na nepřesnosti.
  • Uvítal bych zpracování spíše na tabuli než ze skript.

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Vlastní zápisky
2 : |=====...............| 25 % [1] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |====================| 100 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Využití základního učebního textu při přednášce dovoluje efektivněji prezentovat delší odvozování formulí, zobrazování grafů a uvádění numerických dat v tabulkách. To umožňuje v daném čase přednést celou problematiku v širším rozsahu. Zlepšení postupu lze dosáhnout interaktivním způsobem - průběžnou komunikací a konzultacemi. V doporučené další literatuře jsou zdroje podrobnějších informací. Při zkoušce se projevuje hlubší zájem posluchače o daný předmět a potenciál jeho vlastní tvůrčí práce, která je cílem výuky.