[01NME2] Numerické metody 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 41
- Procento hodnotících: 7 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 41 studentů.
- Ukončilo předmět: 22 studentů.
- Průchodnost: 53 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
nudastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět, který nás učí numericky řešit diferenciální rovnice. Je to docela zajímavý předmět, ale absolutně nevhodně vedený. Přednášky, na kterých stejně nedáváte pozor a žádná cvičení. Na zápočet musíte napsat program a poté jít ještě na zkoušku. Od Ačkové verze (která má cvičení) se liší pouze množstvím vyžadované látky na zkoušce.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Docela příjemný předmět.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [2]: ano
- 3 : 33 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká