Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 14 / 93
  • Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 93 studentů.
  • Ukončilo předmět: 62 studentů.
  • Průchodnost: 66 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
    • Byl jsem rad dělat experimenty
      studijní průměr: neuveden
    • Doufám že dobrá příprava na PRA1. Jako volitelný předmět spíše náročný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • operace s měřicími aparaturami a zpracování výsledků měření v latexu
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výuka použití základního vybavení fyzikální laboratoře a psaní protokolů z měření.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nevzdávat se, i když ten protokol děláte třeba stokrát. Stojí to za to.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • tento předmět byl velmi užitečný a to hlavně pro budoucí předměty.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Potřeba k FYS. praktikům.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Předmět funguje jako průprava pro fyzikální praktikum. Nároky jsou na papíře adekvátní, ale v reálu jsou požadavky asistentů občas přemrštěné. Nicméně pokud člověk projeví snahu je dostatečně připraven k absolvování fyzikálního praktika.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Seznámíte se s laboratoří, je to takový průřez obory. Hlavní motivací je zřejmě naučit studenty zpracování měření, než samotné úlohy.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Užitečný předmět, je důležité si vyzkoušet měření a psaní protokolů. Na druhou stranu je to dost časově náročné, protokoly zabijete víkendy, protože jsou na každý týden jeden.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Výborná ukázka praktických pokusů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Nejlepší předmět léta. Plno zajímavých experimentů, které mi na střední škole chyběly. Na druhou stranu psaní protokolů zabralo velkém kvantum času.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
    • Správnosť kreditovej dotácie za ZFM sa blížila správnej asi tak ako lim 1/n sa blíži k nekonečnu.
      studijní průměr: (2.5, 3.0>
N :  Oznámkujte předmět [14]

Průměr odpovědi: 1.71

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 28 % [4]: 2
  • 3 : 21 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]

Průměr odpovědi: 1.70

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 21 % [3]: ano
  • 3 : 50 % [7]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká