Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[12NME1] Numerické metody

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 108
  • Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 108 studentů.
  • Ukončilo předmět: 60 studentů.
  • Průchodnost: 55 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
    • Přednášky s doc. Limpouchem jsou nezáživné. Cvičení se také často nese v ospalém duchu, za což často nenese odpovědnost cvičící, neboť tento předmět probírá bezpočet numerických metod, mezi kterými se člověk brzy přestane orientovat a nezbývá mu než rezignovat. Když se člověk učí na zkoušku, tak už věci dávají větší smysl, ale osobně bych uvítal nějaký přehlednější a ucelenější zdroj informací než jsou slidy z přednášek nebo pramen Numerical Recipies, ze kterého člověk jen těžko odhaduje na co všechno může při zkoušce padnout otázka.
      Dalibor Repček
    • Dobrý předmět na získaní základních znalostí ohledně počítání na počítači a numerických metodách na řešení problému. Hodně užitečné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nájdu sa aj zábavnejšie predmety... ;)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dle mého to byl jeden z náročnějších předmětů a možná bych na něj kladla větší důraz (více cvičení). Přínosný a praktický.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Probíraná látka je nepochybně velice užitečná, ovšem mi chybělo procvičení reálného využití probrané látky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Mňa to vôbec nebavilo, na tie hodiny som chodila ako za trest
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Je zajímavé zjistit něco o početních metodách počítačů, ovšem pro mnoho oborů zbytečné
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Celkem zajímavý a praktický.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Otras
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 41 % [5]: 2
  • 3 : 33 % [4]: 3
  • 4 : 8 % [1]: 4
  • 5 : 8 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [8]: ano
  • 3 : 16 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká