Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Adam Jaroslav Ing. Ph.D. - [02DPD] Detektory a principy detekce

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 17
  • Procento hodnotících: 41 %
Celkové hodnocení [7]
1:
14 % [1]
2:
57 % [4]
3:
14 % [1]
4:
14 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
14 % [1]
2:
57 % [4]
3:
14 % [1]
4:
14 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Je to nuda, ale vyplatí se chodit. Pokuste se nemít čtyřhodinovku.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Neuspávat. Ale to souvisí se čtením z papírů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Improvizace
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vlastní zápisky, prezentace vyučujícího, skripta Gerndt & Průša, Knoll.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Knoll
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Knihy, poznámky jiných.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Prezentace z přednášek + internet na dohledávání detailů a souvislostí
      Vladimír Žitka
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Vyborny pristup zkousejiciho!
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Termínů je dostatek i během léta. Dostanete dvě témata z těch uvedených na stránce předmětu. Na přípravu je přesně 15 min, celá zkouška trvá 1-2 hodiny. Zkoušející je hodný a napovídá, nicméně chce opravdu slyšet skoro všechno, co je ke slyšení. Úplné minimum je umět začátky kapitol a hlavní principy a poté během monologu zkoušejícího reagovat a správně odpovídat na elementární dotazy.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zkouška byla náročná, nicméně nezvládnutelná. Otázky se zpočátku zdály lehké, nicméně byla vyžadována znalost takových informací, které byly řečeny na přednášce jako méně důležité.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla hlavně o tom ukázat, že se člověk vyzná aspoň obecně v detektorech, ne že se naučil nazpaměť co bylo v prezentaci a jinak si nedokázal rozmyslet nic.
      Vladimír Žitka
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Prezentace k dispozici, velmi velké množství pravidelně se konajících termínů zkoušky, ochotné zodpovídání dotazů, rozumné nároky při zkoušce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Dr. Adam je velmi ochotný odpovídat na dotazy a vysvětlit nejasnosti.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Má velký přehled, ochotně odpovídá na dotazy, velice vstřícný.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Lidský až přátelský přístup. Ochoten pomoci s jakýmkoli problémem. Rovněž zapálenost pro předmět, kterou přenesl občas i na nás.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Expertisu a očividnou nadšenost pro přednášenou látku.
      Vladimír Žitka
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Zvážit, jestli to rovnou nepřednášet celé v angličtině, vzhledem k tomu že většina materiálů byla stejně v AJ. Co se srozumitelnosti týče, občas jsem měl dojem, že zabíhal do až moc zbytečných detailů, které by si člověk byl schopen dohledat pokud by se zrovna daným přístrojem zabýval, takže spíš říct, kde/jak tyhle informace hledat než je přímo sdělovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výklad je poněkud monotónní, což v kombinaci s občasnou nezáživností tématu vede k ospalosti.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Přednášky byly dobře strukturované, ale naprosto nezáživné. S tím se bohužel nedá nic dělat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Rozhodně lépe uspořádat poznámky, z kterých poté vykládá. Když je většina informací čtena z papírů, moc informací, ačkoliv jsem si psal, jsem nepochytil. Také by chtělo používat více obrázků. Je fajn vidět, pro jaký plyn a proč má daný typ detektoru takovou a takovou účinnost, nicméně obrázek daného detektoru jsem neviděl ani jednou. Pouze nějaké schéma na nás vybaflo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 42 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 14 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 14 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 28 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 41 % [5]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 2.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 57 % [4]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 14 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5