Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Adam Jiří prom. fyz. CSc. - [02KVA2B] Kvantová mechanika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 15
  • Procento hodnotících: 20 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Pokud se o QM zajímáte, určitě doporučuji chodit. Většinou jde o čtyřhodinovky s minimální pauzou, takže jsou poměrně ubíjející, zvlášť jakmile se ztratíte ve výkladu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Vlastní zápisky, písemky z minulých let.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vlastní zápisky, materiály od vyučujícího (staré písemky a jejich vzorová řešení, zápisky aj.), četné rady starších kamarádů ze stejného oboru.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zápočtová/zkoušková písemka je tzv. open book, tj. můžete si přinést své poznámky, poznámky přednášejícího, vypracované písemky z minulých let a klidně i další literaturu. Písemka je poměrně náročná, jde o 4 příklady a cca 2-2,5 hodiny času, nicméně 1-2 příklady by měly být celkem v klidu zvládnutelné. Na projití stačí 50 % (většinou 10 bodů) pokud jste odevzdali úkoly. S sebou doporučuji písemky z minulých let, jelikož se některé příklady opakují (někdy úplně, většinou typově) a poznámky z přednášek a především cvičení. Můžou se hodit i zápisky z přednášek/cvičení QM1. Po splnění písemky dostanete jedno téma (bývá to jedno z těch větších, např. nestacionární PT, WKB, teorie rozptylu,...) a více méně neomezeně času na přípravu (hodina bohatě stačí). Můžete používat literaturu nebo poznámky z přednášek. Na ústní zkoušejícího zajímá především zda aspoň trochu víte o čem mluvíte a jestli umíte trochu reagovat na dotazy nemělo by být splnění ústní žádný problém. Rozhodně na přípravě neopisujte složitá odvození a jeho vlastní formulace. Samotné ústní zkoušení trvá cca 15 minut.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vzhledem k množství látky a některým obtížně zapamatovatelným vztahům mě potěšila možnost používat při zkoušce tištěné materiály. Nebyly vypsány termíny v klasickém slova smyslu, ale na každý pokus se všichni zbývající studenti museli dohodnout na jednom datu - vzhledem k počtu lidí dost obtížný úkol, ale nakonec se podařilo.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Odborník na danou tématiku, ochotně odpovídá na dotazy. Poskytne své poznámky, podle kterých vede výklad.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Velice mi pomohlo, že jsme dostali od vyučujícího v elektronické podobě studijní materiály sledující přednášku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Výklad je poměrně monotónní, nicméně je občas zpestřen přesahy do praxe. Poměrně výrazně přetahuje (klidně i 20 min).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Chápu, že vzhledem k tomu, že vyučující pracuje v Řeži, jsou dvě dvouhodinovky po sobě rozumnou volbou, bohužel pro mě bylo velmi obtížné udržet tak dlouho pozornost a o věcech přemýšlet - o to obtížnější, že látka pro mě byla opravdu náročná, pravidelně se zkracovala přestávka a končilo později.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 33 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 40 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 33 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5