Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Clarke Dunstan M.A. - [04AP2] Angličtina P2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 67
  • Procento hodnotících: 14 %
Celkové hodnocení [10]
1:
50 % [5]
2:
0 % [0]
3:
50 % [5]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
50 % [5]
2:
0 % [0]
3:
50 % [5]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Inovatívny prístup k výučbe
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pěkný akcent
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Oceňuji jeho dobrou náladu a nikdy nekončící snahu studenty přimět k aktivitě.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ochotu a vstřícnost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Veselý mladý přístup.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • vtip, přátelský přístup, ochotu řešit připomínky studentů
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Naučit se učit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Práce s několika dokumenty v elektronické podobě každou hodinu, listování v nich a přecházení od jednoho k druhému vede často ke zmatkům. Bylo by praktičtější mít na každou hodinu pouze jeden dokument a v něm pouze to, čím se skutečně budeme zabývat a ve správném pořadí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Na cvičeniach oceňujem časti hodín s kolektívnou prácou a debaty o aktuálnych témach
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Celá koncepce hodin mi připadá poněkud nešťastná. Pochybuji o tom, že to někoho výrazně posunulo...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na výuce angličtiny mi vadí, že nemáme nějaký jednotný soubor, ve kterém by byla přehledně seřazena probíraná gramatika s cvičeními, která se dělají na přednáškách a případně některými cvičeními navíc, na domácí přípravu a se slovní zásobou. Nepřijde mi zrovna šťastné řešení dávat na web kopírované soubory, kde jsou jen cvičení na doplnění na hodině. Mrzí mě, že se tam musím na nadcházející hodinu připravovat z vlastních učebnic ze střední školy, kde rozsah často neodpovídá požadavkům na hodině.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [5]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [5]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 20 % [2]: obtížný
  • 3 : 50 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 30 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký