Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAA4] Matematická analýza A4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 13
  • Procento hodnotících: 23 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Zápal pro výuku a ochotu konzultovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Veselý přístup, malé nároky na studenty (což je takový damoklův meč...).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • připravenost, ochotu, věčný úsměv a pohodu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Ocenila bych, kdyby se více dbalo na to, aby byl u příkladu srozumitelně uveden jasný závěr. Občas jsem se ztrácela a v poznámkách vznikal chaos.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nevím, možná umístit na web pár řešených příkladů ze zkouškových písemek. Velmi by pomohlo, kdyby spolu se SUnií odstranil z FTP příklady pana Kúse, které často ani vyřešit nejdou! Děsí studenty už roky...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • V MAA4 je hodně různých témat k praxi a ne všechna měla dostatek času a prostoru, což je škoda.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi by pomohlo, kdybyse z FTP odstranily příklady pana Kúse, které často ani vyřešit nejdou! Děsí studenty už roky...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • evergreen - chtělo by to pohnout náplní tak, aby na komplexku, ze které je vždy jeden příklad v písemce, nezbývala hektická dvě cvičení na konci roku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 33 % [1]: lehký
  • 5 : 66 % [2]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za milé komentáře. S "FTP" nemáme jakožto vyučující nic společného, dokonce ani přístup - (mimochodem, je s podivem, že něco takového fakulta vůbec provozuje).