Heřmanský Bedřich prof. Ing. CSc. - [17JARE] Jaderné reaktory
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 17
- Procento hodnotících: 5 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Jsou občas zajímavé, obvykle ale dost nudné. Zajímavá jsou skripta, ačkoli je v nich mnoho zbytečností (třeba technické paramatery čerpadel apod.). Znalosti z přednášky nejsou prakticky k ničemu, prezentace jako takové taky k učení nepomůžou (skoro vůbec).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Skripta a prezentace (jen pro pár detailů), internet.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Je to běh na dlouhou trať. Dostáváte papíry s otázkami a po chvíli je musíte odevzdat a dostáváte nový. Když tomu rozumíte a jste na zkoušení připraveni, tak to je celkem v pohodě (ale je mi záhadou, jak to pan profesor opravuje, občas to totiž jen prolítne) - platí pravidlo "napište všechno, co víte a to co nejrychleji". Občas ale pan doktor vyloženě čeká konkrétní frázi, která když nezazní, tak jdou body dolů. Po testu je ještě ústní: dostanete téma, máte asi 10 minut na rozmyšlení a pak o tom máte asi 10 minut mluvit. Hodnotí se pravdivost, výběr toho, o čem mluvíte a tak obecně (postoj apod.) - je to taková milá příprava na státnice.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Veselý přístup, obrovnský přehled v této problematice, jeho dlouholeté zkušenosti.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Udělat z přednášek něco, proč by mělo smysl tam chodit. Kromě dělání prezence na přednáškách, což je navíc v rozporu se školním řádem...studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 100 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 50 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 0 % [0]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 100 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5