Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Heřmanský Bedřich prof. Ing. CSc. - [17JARE] Jaderné reaktory

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 17
  • Procento hodnotících: 5 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Jsou občas zajímavé, obvykle ale dost nudné. Zajímavá jsou skripta, ačkoli je v nich mnoho zbytečností (třeba technické paramatery čerpadel apod.). Znalosti z přednášky nejsou prakticky k ničemu, prezentace jako takové taky k učení nepomůžou (skoro vůbec).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Skripta a prezentace (jen pro pár detailů), internet.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Je to běh na dlouhou trať. Dostáváte papíry s otázkami a po chvíli je musíte odevzdat a dostáváte nový. Když tomu rozumíte a jste na zkoušení připraveni, tak to je celkem v pohodě (ale je mi záhadou, jak to pan profesor opravuje, občas to totiž jen prolítne) - platí pravidlo "napište všechno, co víte a to co nejrychleji". Občas ale pan doktor vyloženě čeká konkrétní frázi, která když nezazní, tak jdou body dolů. Po testu je ještě ústní: dostanete téma, máte asi 10 minut na rozmyšlení a pak o tom máte asi 10 minut mluvit. Hodnotí se pravdivost, výběr toho, o čem mluvíte a tak obecně (postoj apod.) - je to taková milá příprava na státnice.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Veselý přístup, obrovnský přehled v této problematice, jeho dlouholeté zkušenosti.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Udělat z přednášek něco, proč by mělo smysl tam chodit. Kromě dělání prezence na přednáškách, což je navíc v rozporu se školním řádem...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 100 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 50 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 100 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5