Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hřebík Radek Ing. - [18INTA] Tvorba internetových aplikací

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 15
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [10]
1:
40 % [4]
2:
40 % [4]
3:
0 % [0]
4:
20 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
20 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
20 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Srozumitelné, pohodové.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Bylo to čisté čtení předem připravené prezentace
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snížit počet slaidů v prezentaci minimálně na polovinu. Zbytek člověka jen zbytečně mate a nemá šanci soustředit se na základy
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • To jsem si z těch slidů moh přečíst sám
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Milý, ochotný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nemá cvičicí studentům náhodou pomáhat? Na každou moji otázku mi řekl buď ať si to vygooglim, nebo ze nevi, cim to je
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Nevím o ničem
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Poradil se vším
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vstřícnost
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Asi bych nic neměnil
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Struktura přednášek, neprobíhat nutně každý slaid z prezentace a soustředit se jen na podstatné základy. Zbytek při daném tempu pouze projde druhým uchem ven.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Více zapojovat studenty do výuky a nenutit je kopírovat všechno z w3school
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ať proboha nečte ten telefonní seznam, co má na slidech
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Kdo alespoň kousek programovat umí, tak je to pro něj hračka ;)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Docela užitečně vytvořené příklady, ovšem cvičící není ochoten vám moc pomoct, takže nakonec se to člověk stejně dobře může učit sám doma
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 80 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 20 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 20 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký